Kamu-Ádám :)

 2010.02.02. 21:13

Helló... :)

Kamu-Ádám vagyok.

Jöhet a real story... :)  Előre is, bocsi az első bejegyzésért. 

Egy ideje figyelem, hogy mit és hogy írogat Ádám (BigGeorge?), és tetszett. Oké, tényleg nem túl régen. Figyeltem, figyeltem,és egyszer szerettem volna megmutatni egy ismerősömnek, és nem találtam semmit.

Kíváncsi voltam, hogy mit hagyott itt maga után. Vannak-e nyitott kérdések, hányan vannak, akik nem tudják, mi történt, nem tudják, miért lett hirtelen vége a dolgoknak. 

Felüthettem volna úgy, hogy tudjátok-e mi lett Ádámmal, de akkor csak a reakciók töredékét láttam volna. Bár az tény, hogy nem erre számítottam, de beleillik a képbe! :)

Jahh, amúgy honnan tájékozódtam volna? :)) Nem hagyott itt semmit... Ez amúgy nem szép, mert egy jó kerek sztori lett a végére, utólag is elolvasható volt. 

Miért nem hagyott fent a tartalmat? 

Mi lett a sztori vége? Ha jól sejtem, nem happy end. Mennyi volt belőle igaz? 

Azon gondolkozom, hogy juditésádám blogmúzeumot csinálok... Összeszedem a régi bejegyzéseket, és felrakom őket. Lehet ez még mások számára is elgondolkodtató, izgató, tanulságos. 

Lehet morcoskodni, meg haragudni, (meg sok minden mást is) inkább meséljetek, mi is lett a történet vége! :)

Kamu-Ádám 

 

süti beállítások módosítása