2010.01.14. 17:25:35 

Üdv mindenkinek.

Ádámot tegnap kinyírtam, ez az utolsó komment a nick-ről.
Folytatás biggeorge alatt, aki igazából vagyok

Vigyázzatok az ikrekkel.... ahogy írtam párszor. Ez az iker-fél most befejezte földi pályafutását. Már régóta küzdöttem vele (ez kicsit érződőtt a sztorin is szerintem) és szerettem volna valahogy befejezni, ugyanakkor sosem tudtam, mert annyian olvasták és annyi embert érdekelt... valahogy magával ragadott a dolog.

Igen, a családomtól - de persze főleg a munkámtól - vettem el az időt rá.
Remélem, hogy sehonnan sem fognak kirúgni. Az itthontól jobban félek. Munkát találok könnyen, de ilyen fantasztikus családot nem. Ezért mindent meg fogok tenni, hogy helyrehozzam, amit elrontottam.

Imádom a feleségem és józan ésszel nem tudok választ adni arra, hogy miért csináltam. Élveztem, érdekes volt és izgalmas. Új és valami egész más, mint amit addig csináltam. A pozitv viszajelzéseitek pedig egy öngerjesztő folymatként vitték tovább a dolgokat.
Pedig van egy imádni való, tüzes és odaadó feleségem és két fantasztikus gyerekem. Imádom a páromat és vele a legjobb a szex, sosem csaltam meg és nem is fogom. A történetek egy része kitalált, más részét valamikor átétem előző vagy jelenlegi házasságomban.

Nos ennyit erről. Ádámot nem keltem új életre. A végét mindenki írja meg maga.
Akit még érdekel, hogy mi lesz velem, az tudja hol talál.

Sziasztok!

bosszutortaharakiri.blog.hu/2010/01/13/adam_hol_vagy#comments

 

süti beállítások módosítása